Lesen üben Texte verstehen : (Record no. 14148)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 01274nam a2200217Ia 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | OSt |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20250616143358.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 120418s9999 xx 000 0 und d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER | |
International Standard Book Number | 978-3-7863-1109-6 |
041 ## - LANGUAGE CODE | |
Language code of text/sound track or separate title | ger |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER | |
Classification number | I i 14 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Kestler, Christine |
245 ## - TITLE STATEMENT | |
Title | Lesen üben Texte verstehen : |
Remainder of title | Deutsch 2. Schuljahr |
Statement of responsibility, etc | Christine Kestler |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Name of publisher, distributor, etc | Manz Verl.,Stuttgart |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT) | |
Date of publication, distribution, etc | 2008 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | 88 S. |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc | <br/>Lesekompetenz stärken und Ausdrucksfähigkeit verbessern Liest Ihr Kind manchmal Texte, ohne sie zu verstehen? Mit diesem Buch kann Ihr Kind das Lesen und Verstehen von Gedichten, Erzählungen, Märchen, interessanten Sachgeschichten und spannenden Rätseln im 2. Schuljahr trainieren. Damit die Kapitel überschaubar bleiben, sind die meisten Abschnitte nur zwei Seiten lang. Die Fragen zum Text werden im Verlauf der Bände immer kniffliger. So übt Ihr Kind konzentriertes und sinnentnehmendes Lesen, die Wiedergabe von Textinhalten und verbessert seine schriftliche Ausdrucksfähigkeit. Rätsel und Malaufträge lockern die Übungen auf. Sie können alle Lernfortschritte genauestens anhand der Lösungen zu den Übungen überprüfen. |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | Deutsch |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED | |
Uncontrolled term | Lesen 2. Klasse |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Koha item type | Fachbücher Kinder |
Source of classification or shelving scheme | Other/Generic Classification Scheme |
Withdrawn status | Lost status | Source of classification or shelving scheme | Damaged status | Not for loan | Home library | Current library | Date acquired | Total Checkouts | Total Renewals | Full call number | Barcode | Date last seen | Date checked out | Price effective from | Koha item type |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Other/Generic Classification Scheme | Bibliothek Wildau | Bibliothek Wildau | 20.04.2025 | 8 | 10 | I i 14 | 110576 | 29.11.2024 | 06.09.2024 | 25.04.2012 | Fachbücher Kinder |